Presse- og medierapporter

På dette området har du rett hvis du som medierepresentant har spørsmål om selskapet. Her finner du en oversikt over pressemeldingene, eller du kan få tilgang til selskapets digitale pressesett. For å komme til presseseksjonen med individuell informasjon, vennligst kontakt oss via e-post, slik at vi kan gi deg de tilsvarende tilgangsdataene. Der finner du også vårt digitale pressesett med publikasjoner om selskapet, Silvator2000, Diamant2000, fellingskranen eller industrien i fagpublikasjoner, regional, nasjonal og internasjonal presse.

Press og Public Relations

Ramona Schittenhelm, presse@albach-maschinenbau.de, telefon +49 (0173) 389 27 02

Pressrepresentanter har mulighet til å bli med på presselisten for å motta oppdaterte bedriftsnyheter. For å gjøre dette så enkelt som mulig, gi oss beskjed om din redaksjonelle adresse. Selvfølgelig vil du også motta spesiell informasjon for spesielle henvendelser om vårt firma. Du kan nå oss via telefon under (08457) 934688-0 eller via presse@albach-maschinenbau.de

Her er en ramble gjennom medielandskapet med rapporter om selskapet:

• Handelsjournalen timber-online.net (fra det østrigske landbrukspublikasjonshuset Wien) rapporterte den 20.02.2013 om den nye “Diamant”. Forfatteren og ekspert i treindustrien DI Anton Sprenger beskriver i den innovasjonen av den selvdrevne hacker fra Øvre Bayern. Erfaring i praksis samt en samtale med den styrianske entreprenøren Alfred Steinkellner om sin erfaring med hackeren viser også den praktiske erfaringen.
  • Ulike rapporter under Agritechnica der Diamant2000 ble nevnt: bl.a. NDR.
  • Rapport i finsk “Metsäalan Ammattilehti” på 23.12.2013 om levering av den første Diamant2000 til Finland.

Aktuelle brosjyrer av maskiner fra Albach Maschinenbau

Diamant 2000